Avlysning og refusjon

Har du kjøpt billetter til et arrangement som har blitt avlyst eller utsatt?

Alle som har kjøpt billetter til arrangement som blir avlyst eller utsatt vil bli kontaktet på den e-postadressen som ble oppgitt ved billettkjøp.

Ved refusjon av billetter:

Har du kjøpt billetter på nett, trenger du ikke foreta deg noe. Pengene blir tilbakeført til den kontoen som ble belastet ved kjøp. Vær oppmerksom på at "innbeløpet" i nettbank/kontoutskrift kan legge seg tett opp mot datoen når kjøpet ble registrert. Noen ganger også foran “utbeløpet”. Du bør derfor sjekke kontoutskriften din helt tilbake til kjøpsdato.

Dersom billettene ble betalt med kredittkort, kan det godt være at pengene blir tilbakeført til kredittkortselskapet ditt. I så fall vil beløpet bli utlignet på neste faktura.

Betalte du billettene helt eller delvis med gavekort, vil den summen som var belastet gavekort bli tilbakeført til kortet. Dersom du ikke lenger har gavekortet ditt, så send en e-post til post@ebillett.no

Har du kjøpt billett ved et av våre fysiske utsalgssteder og automater (kulturhuset og/eller biblioteket), ønsker vi at du sender oss en e-post med informasjon om hvilken forestilling det gjelder, billettnummer og det kontonummeret du ønsker at pengene skal tilbakebetales til. Denne informasjonen sendes til Helene.Floor@gjovik.kommune.no

I denne ekstraordinære situasjonen kan det ta noe lenger tid enn normalt å få billettene refundert. Vi håper på forståelse for dette og beklager de ulempene det medfører.

Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe. Kontaktinformasjon finner du her.